? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 15, 2009

Assalamualaikum...
sedikit bingkisan dari kembara saya dan sahabat-sahabat saya di bumi Sana'a Yaman...Khas untuk tatapan sahabat-sahabiah dan usrah ku di Malaysia,,,,.....

pemandangan Kota Lama Sana'a atau Bab ul-Yaman...kota yang telah dibina sejak beratus tahun dahulu dan saya diberitakan bahawa bangunan-bangunan disini juga telah berdiri kukuh sejak beratus tahun lamanya,,,.... saya berada di hadapan pintu masuk Kota Lama Sana'a dan pintu inilah yang dinamakan BAB ul-YAMAN,,,tak sempat nak pozing,ehsan dah tangkap...ehsan nak balik Msia 23hb nie..

perlawanan bola sepak antara Malaysia dan Somalia...Malaysia menang besar,tak terkire goal nye,,,first day saya disini..

Di Bab ul Yaman...salah satu gerai yang saya sempat singgah...yang pakai beg kat belakang saya tu la ehsan..ala,,yang tangkap gambar tak sempat pozing tadi tu...


jalan masuk ke kawasan Bab ul Yaman,,beberapa meter selepas pintu gerbang Yaman,,,,....




Salah satu tempat yang saya tak sabar nak lihat,Ka'bah Abrahah..tapi monumen ni tak di jaga..dan sekarang menjadi tempat pembuangan sampah bagi penduduk di kawasan situ...

lorong perniagaan di Kota Lama Sana'a...penuh dengan bermacam barang dan ragam..tapi seronok...

Sahabat-sahabat yang menyambut katibaan saya di airport Sana'a...yang paling dekat ni Amiruddin,yang tak sempat duduk tu Hairul Zairi(is) dan yang dok tengah pegang roti tu Hakimi Hamzi....

pemandangan kawasan Bab ul Yaman atau Kota Lama Sana'a.....macam gambar yang mula-mula tadi....
Alhamdulillah,,..semoga anda berminat untuk ke sini,,lagi satu kelebihan di Yaman ni,susah nak nampak perempuan yang tak pakai tudung,,senang kata,kalau nak belajar,sinilah tempat yang sesuai....untuk sahabat-sahabat....sekian bingkisan dari Yaman....Assalamualaikum...








0 ulasan: